Melike03 Kizlar 20. Haftamda ilk tetenozumu oldum 24. Haftamda yani 3 gun once 2.tetenozumu oldum ama kolum sisti ve kizarikliklr olustu sizce neden olur ?
Serenica Melike03 bende 20. Haftada ilk asimi olmustum kizariklar ve sislikler olmustu agrida oldu 3 4 gun ebe zaten soylemisti bana daha ikinciye vakit gelmedi ..
deletedmom351 Melike03 Bende 20 24 haftaları arasında oldum ağrı oldu bir de koyu bi leke kaldı gidip sorduğum da normal bunlar dedi ağrı geçti ama o koyu leke birazcık kaldı
Melike03 Serenica bana 24 de gel ddiler bende gttm acaba erken oldgm icn mi bole oldu anlamdm bi turlu agri yok ama kizarikliklr gecmedi
Serenica Melike03 banada tam 24 t gel dedi canim aynisi olcak banda istersen ebe ile gorus numarasi yokmu