Songul hiç korkma ‘aaa hala mı hissetmiyosun’ diyenlerede kulak asıp canını sıkma. Bende çok geç hissettim ve doktorla bunu konuştuğumda bu tamamen bebeğin ve plesantanın konumuyla alakalı şuanki durumlarıda senin çok hissetmeyeceğin şekilde demişti. Gerçektende birkaç hafta sonra net şekilde hissetmeye başladım. Sabret sen, herkesin süreci farklı seyrediyor ☺