Merhaba kızlar yaklaşık 6 yıldır sürekli şişip patlayan kistim yaklaşık bir buçuk yıldır evliyim apse olmaktan cıktı ceviz büyüklüğünde kızarık bir şekilde bir ağrısı sızısı yok ara ara patlayıp şişiyor tekrar hasteneye de gidemiyorum bir kürtaj işlemi geçirdim suan da cok istiyorum kistin hamileligi etkilemediğini okudum ama aranızda bu durumla muzdarip kimse var mi