bebeklerim2
bu haftalarda rahim hızla büyüdüğü için bu ağrılar normal canım. Ben de 17. Haftama kadar hep kasık ağrısı çektim endol fitil yaptım proluton iğne yaptır dedi doktorum arada yaptırdım. Bebiş var sonuçta içimizde, Allah korusun kanama olmadığı sürece sorun yok bence 😊🌸🤲