36+1 olucam bu gece bir ya da bir buçuk hafta sonra ağlaya gitmeyi düşünüyorum bu kadar ileri bir haftada sakıncalımıdır acaba? doktoruma son gittiğimde sormayı unuttum bunun için rahatsız etmek istemiyorum. bu arada bebeğin hareketlerini şu andan itibaren genital bölgenin üzerinde hissediyorum bunu da belirteyim :)