Nurtrky m_ays1 bende öyleyim malesef çok kötü hiç bir yiyecek iyi gelmiyor haftaya dr kontorolune gidicem ilaç vericek bakalm
2prensannesl m_ays1 benimde 7.haftada başladı mide bulantım 16 haftada azaldi çok şeyler denedim hiç biri fayda etmedi tek çare olan şey zamandı Allah yardımcınız olsun zor süreçler
Cansu26 m_ays1 bana çubuk kraker çok iyi geldi hem bulantıya hem mide yanmasına 🙏🏻doktorum prilam vermesine rağmen direndim kullanmadım hiç
Senayyalcin m_ays1 Söylemesi lazımdı o ilaç günde en fazla 4 taneye kadar alınıyor bir tane pek fayda etmez kuzenim eczacı ve doktoruma da danıştım o yüzden emin konuşuyorum sende danış ve arttır o haftalar 2-3 tane içiyordum ben
Mlttpl m_ays1 benimde 6.haftamda başladı kusmalarim doktor bana da prilam Dr verdi ama 1 2 diye söylemedi eczaneden aldığınızda söyleniyor gece 2 tane diye reçeteyi de okuduktan sonra diğer gün yine artarsa bulantılar 3 tane alınıyor 2 gece 1 de sabah aç karnına en fazla 4 tane alınıyor diye biliyorum ben
Ebrulisss Bana ilac ise yaramadi .. 16 haftama.kadar bulantilar yuzunden yaklasik -10 kilo kadar verdim beyaz leblebi ve su icmek ise yaradi dene istersen tuzsuz beyaz leblebi .. suan 20. Haftaligiz ara ara yine oluyor ama leblebi hayatimi kurtardi ..
SU1234 m_ays1 bende 8 haftalık oldum ama mide bulantısı ve aşırı şişkinlik var ne yapıcam bilmiyorum çok kötüyüm istifra da edemiyorum etsem belki rahatlıycam 😔 çok zormuş gerçekten
yasemin257 m_ays1 Benim de 8. Ci haftada basladi. 18.ci haftada bitti. Gece en son kusmaktan bogazimdan kan gelince doktora gittim. Vucudumda su bile kalmamis. Prilam yazmisti doktor. Ondan sonra duzeldim.