Emoztrk ben ilk bebeğime yaptırmıştım şuan 15 aylık allaha şükür sağlıkla geldi kucağıma. Ve şuan 26 haftalık hamileyim doğrusu yaptırmadım hatta hiç bir testi yaptırmadım diğer 3 lü 4 lü tarama testleri de dahil allahtan gelene teslim olmak zorundayım bu satten sonra da yaşayan bir canlının canına kıymayacağıma göre ve engeli varsa da doğuma kadar kendimi üzeceğime sıkıntıya girip bebişin daha da gerilemesine sebep olurum korkusu ile gerek duymadım. Sonuçta hamilelik hassas bir durum.