g_ermann77 Hanımlar Bebişlerinizde ultrason kilosuyla doğumdan sonrası gerçek kilosu ile çok fark oldu mu ?
Zeynepahmett g_ermann77 ilk dogumumda 100 Gr kadar oynadı. Bir gün önce 3.200 küsur biseydi. Doğumda 3.100 doğdu. Yani önemli bir fark yoktu. Bakalım bu sefer nasıl olacak
Nilasyamom g_ermann77 ultrasounda bebişlerin kilosu tahminen söyleniyor. Üst bacak kemiğini 7 ile çarpıp tahmini kilosu ortaya çıkıyor 🥰 farklılık olacaktır mutlaka. Sağlıkla inşallah gelsinler 🌸🤲🍀
Laylaaaa121212 Bende merak ediyorum bekliyim bazıları 4kilo üstü diyor 3600 çıkan var yada 3600 diyen 4 çıkan falan
yasemin257 Laylaaaa121212 3800dediler yengeme hep bebek 3200 dogdu oluyor. Saglikla dogsunlarda kiloyu dogumdan sonra alirlar. 😇🤲
Nilasyamom Seher112 boya göre kiloyu ultrasound otomatik hesaplıyor 😊 Banu çiftçinin videosu var uygulamasında izle canım.
Narin9 g_ermann77 3450 gr demişti 38+5te, 39+3 te doğum yaptım 3200 doğdu. Ama doktorum dedi 3 kilodan sonrasını makine doğru ölçemiyormuş
babyackgz g_ermann77 bende bunu merak ediyorum son 10 günüm bebeğim biraz küçük umarım yanılma payı yoktur