Bitter93 33+5deyim bugüne kadar hiç bi şikayetim yoktu hala daha aşırı bir sancı değil ama bugün ağda yapmıştım vajinamın sağ üst köşesine hafif hafif sancı gibi birşey vuruyor acaba ağdayla alakalı olabilir mi
Aytenkrsln Bitter93 korkma inşallah bişey yok bende iki gün önce yaptım benimde ağrıyor vucüt çok hassaslaştığı için ağrıyor bu arada 33+4 günlük hamileyim