sntn Bebiss123 genelde 37. Haftada yapılıyor diye biliyorum ama bazı doktorlar yapmıyorlar doğum sırasında karar veriyorlar
Duygusuz Bebiss123 genelde 37 38 de yapıyorlar benşm erken dogum tehlikem var 35.haftamda yaptı Dr tavi 31.haftada sancım cıktıgı zamanda yapıldı
YaseminBatrk Benim kızım da doktorum yapmıyorum dedi nişanım geldikten sonra doktora gittiğimde yapıldı açıklık varmı diye , şimdi oğluma hamileyim 32 haftadayım bunda nasıl olur bilemiyorum .