oglum0603 Anne negatif baba pozitif kan grubundan ise uyuşmazlık oluyor, siz de negatif olduğunuz için kan uyuşmazlığı var. İlk gebelik ise sorun çıkmıyor zaten, iğne bundan sonraki bebeklerde sorun olmaması için yapılıyor. Doğumda hatırlatın mutlaka, hastaneden çıkmadan iğne yapıyorlar. Eğer ilk değilse bir kanamanız olursa hemen doktora gidin kan uyuşmazlığı olduğunu söyleyin.