Tazegebe1 Aysenur04 ben yoyko luxury travel sistem bebek arabası aldım hemde letgodan sıfırdan farksız ve çok beğendim zaten istediğim bi arabaydı baya kar ettik ve sürüşü çok kolay hafifte😃
Seherkaraca Aysenur04 e bebeğin litetrax 4 arabası da dediğim tarzda canım ona da bir bak. Yalnız o benim gözüme büyük göründü ben daha kibar bişey istedim. Pierre cardin karma sistem çok hafif ve kapanınca küçücük kalıyor
Niisanannesii Aysenur04 joie litetrax 3 aldık bizde bugün üzerine takılan puseti de var dilerseniz alabiliyorsunuz doğumdan itibaren kullanılıyor.. Tek elle kapanıyor fazla yer kaplamiyor. Sürüşünü flan çok beğendim uzun zamandır istiyordum. Travel sistem çevremde kullanan çok hepsi de pişman 2. Bir araba alma ihtiyacı duydular. görüntü olarak hoş ama çok yer kaplıyor ağır kullanışı zor Bebek büyüdükçe de kullanışı zorlaşıyor diye biliyorum.
Mavininannesiseyda Duygukocc tgb006 pusetli mi oluyor o fiyatını uygunmuş. Ben de henüz almadım ama ilk altı ay bebeğin konforu İçin travel sistem alayım diyorum ama ucuz bir şey sonra beraber gezebilmemiz için baston TArzı iki üç kilo ağırlığında araba alırım diye düşündüm o yüzden ucuz bir şey bakıyorum ben de ilk etapta
Duygukocc Mavininannesiseyda ben pusetsiz olanı aldım pusetli takım 100 tl fazlaydı fiyatı gene uyguna geliyprdu ama kış bebeği olduğu için pusetli kullanışlı olmıcak diye düşündüm ki öylede oldu iyiki pusetsiz almışım
tgb006 Mavininannesiseyda evet benimkinde puset var. Puseti çıkarılınca da baston arabalar gibi sade durmuyor güzel duruyor yani.
tgb006 Mavininannesiseyda bu zaten kabin travel diye geçiyor. Travel olma sebebi puset olması. Bence videosunu inceleyin derşm youtubeden. Ayrıca puseti almak zorunda kalmıycaksınız hastane çıkışı için zorunlu bir şey ve aile hekimliğine giderken falan lazım olur
bsr0557 Benim aklımda hep travel sistem arabalardaydı kraft sky aldım. Henüz kullanmadım baya kaliteli duruyor, biraz pahalıydı inşallah pişman olmam.
Burcussskdr Casual cadillac air konforlu ,çift yönlü taşıma kolay toplanıyor, sürüşü gayet güzel çok sağlam bi araba yenidoğan dan itibaren kullanılabiliyor tek sorunu biraz ağır
buseazizoglu Aysenur04 canım benimde ilk gebeliğim 😁 yoğun araştırmalar sonunda Kraft A9 kabin sistem arabaya karar verdim çok pratik ve kibar bence bakmalısın 🥰