Nur1806 Haziran anneleri nasıl gidiyor kaç haftalık oldunuz?😊 Cinsiyetler belli mi? Bebiş hareketleri başladı mı? 🥳 Buyurun sohbete 🌸
glnzem Nur1806 adet tarihime göre 21+2 deyiz ama ölçümlerde 20+2 çıkıyor bir hafta geç döllenmeymiş 😊 Doğum tarihimiz 8.9 Haziran gibi gözüküyor. Cinsiyetimiz kız 🌸 hareket ediyor baya artık tekmeler falan baya hissediliyor Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🥰
Aslanannesiayse Nur1806 20.haftaya girdik bugün ve ikinci gebeliğim olduğu için 14.haftadan beri hissediyorum gıdıklayıp duruyor 🙂
Nur1806 Hulyavolkan Maşallah😍 bizde 18+6 yız🌸 minik minik pıtpıtlar oluyor artık😊 cinsiyetiniz belli mi?
Hulyavolkan Nur1806 erkek canım 11. haftada gösterdi kendini:) ondan sonra iki kez daha kontrole gttim.Şimdi detaylı ultrasonu bekliyorum🙏🏻
Cansuyrm35 glnzem sizinle aynıyız, benim de doğum 9 haziran görünüyor şu anda ☺️ Bizim cinsiyetimiz erkek 💙 Hareketlerini artık çok net hissediyorum 🥰
pia34 glnzem ben şu an 19+4 üm ama doğum tarihine yaklaşık 12 Haziran dediler, neye göre belirleniyor acaba bu?
Ozsa glnzem canım tekmeleri hergun düzenli hissediyorsun yoksa bazen oluyor gün boyu hissetmedigin oluyor mu bende 22 haftaligim bazen oluyor hiç durmuyor bazen oluyor bı gün tekme atiyor diğer gün sakin oluyor
Nur1806 Hulyavolkan bizimde erkek cinsiyetimiz 💙 ne güzel erken öğrenmişsiniz biz 16. haftada öğrendik meraktan çatladım o zamana kadar😅
LETHE Aslanannesiayse merhaba gidiklanma yazmissiniz da bende gidiklanma hissediyorum ama deri ustundendir diye bebek diye dusunmedim. Nasil bir gidiklanma saniyelik oluyor benimki
eilik 19+2 olduk bizde, hissediyorum ama çok düzensiz şuan bazen hissediyorum bazen hissetmiyorum ☺️ Cinsiyetimiz kız 🤰🏻💕
Medine_25 Nur1806 Oğlum olacak nasipse dah aynı çok hafif hafif hissetmeye başladım 20+6 bitecek bu geceden sonra 🥰
minemom Nur1806 18+4 deyiz maşallahımız var teyzesi🧿 oğlum olacak hareketli bir oğlan hemde😍 Haziran 20 beklenen doğum tarihimiz 🥰🧿