BezelyemiBeklerken Allah baska dertler vermesin. Artik boyle postlar gorunce sinirlenmekten alikoyamiyorum kendimi. Allah saglikla sinamasin evlat evlattir. Burada yiginla hamile kalamayan,bilmem kac defa tup bebek deneyip artik umutlari tukenmekte olan,engelli bebek bekledigini bile bile buyuk bir fedakarlikla yavrusunu kucağina almak icin gün sayan analar ve eşleri var. Bana biraz budalaca ve ukalaca geliyor bu tarz postlar. Bunu buraya yazacak ve dert edecek hayatinizda ciddi seyler yasamamissiniz demek ki size de hak vermek lazim ne denir ki…. Insallah saglikla kucaginiza alirsiniz evladinizi,guzelliklerle buyusun simdiden.