Mom8 aslında söyle gttıgım hastanede suna her ıslemde acayıp yenıyıl zammı yapmışlar muayene 165ten 215 e çıkmıs ,doğum 4750olmus detaylı ultrason 600tl olmuş ,
bu sebepten dolayı şeker yuklemesını hastanede yaptırmak ıstemıyorum ücretten kaynaklı sağlık ocakları da 50cc ye kadar yapıyormuş şeker yuklemesını