DUYGU_2 27 haftalık gebeyim genelde sol tarafa yatmam gerektiğini söylüyorlar fakat ben çok rahatsız oluyorum ve uyuyamadığım için sırt üstü yatıyorum bir problem yaratırdı acaba 😔
yasemin333 DUYGU_2 uyumaya çalışırken sağa sola yatıyorum da gece illaki düz yatıyorum ya en çok düz yatmayı seviyorum yan yata yata yanlarım acıyor
Kimkibu DUYGU_2 puff bendede cok büyük bir problem uyumak normalde yüzükoyun yatarım ama şimdi yatamıyorum rahatsız olıyorum karnım sıkışıyor bir türlü uykuya dalamıyorum😔
Gzdsrm Canim benim doktorum 32den sonra sol tarafa yatman gerekyo dedi ondan once sordugumda yuz ustu yatma diger her turlu yatabilirsin demisti
NilayRuya DUYGU_2 ben sola yatamıyorum düzde yatamıyorum ancak sağa yatabiliyorum . Düz yatınca karnım çekiliyor gibi oluyor ya sizede oluyor mu
prensesannesii_ DUYGU_2 bende 27 haftalıgim zor oluyor her tarafım tutuluyor ama sol tarafıma ytyrm hep hatta gece sırt üstü glmym diye yastık koyuyorum belime
bgmtnk Ben geceleri mutlaka sol tarafıma yatıyorum sırtıma da sert bir yastık dayıyorum gece dönmemek için ☺️