Motherr_ Doktora randevu alamadım daha gidemedim bi kaç güne inş. 6 hafta olanlar hangi ilaçlar kullaniyosunuz vitamin olarak. Ben şimdi Folbiol (folik asit) başladım kendim ilk gebeligimden bu aklımda kalmış
Ezgiii-2018 Motherr_ bende doktora gidene kadar folbiol alıp kullanmıştım. Önceden gebelik öncesi takviye tarzında kullandım diye yine alıp kullandım ama doktor bu şuan çok ağır dedi. Öncesi için yeterli ama şuan için ağır mg dedi başka yazdı bana. Bende bugün 6+3oldum
Motherr_ Ezgiii-2018 ya bi degeriniz kac cikti beta degeri. Benim 11000 cikti . Cevredekiler cok yuksek bu boş gebelik olabilir diyolar korktum ya :(((
Ezgiii-2018 Motherr_ ben adetim den 2 gün önce yaptırdım 272 çıktı 1 hafta sonra 1512 çıktı 5+2de keseyi görünce bir daha değere baktırmadı doktor. Şuan benimde muhtemelen o civarlardadır çünkü 2 günde bir 2 katına katlıyor ya. Siz içinizi ferah tutun herkesin değeri aynı olmuyor
Ezgiii-2018 Motherr_ bizde henüz bebeği görmedik bazen benim de aklıma geliyor ya boş gebelikte diye ama düşünüp kendimi kurmamaya çalışıyorum