Mami merhabalar,bana da 28.haftada serklaj işlemi yapıldı.Rahim uzunlupum sürekli 3 cmin üzerindeyken,doktor kontrolüne gttiğimde 25 mmye indiği için..Doktorum bana şöyle dedi;iki tip serklaj işlemi varmış.28 li haftalara kadar daha sıkı olan ve ancak sezeryanla biten dikiş işlemi yapıyoruz dedi.28den sonra ise daha gevşek olan dikim işlemini yapıyoruz dedi,bu sebeple bebeğin durumuna göre normal de sezeryan da olabilir bu durumda dedi..Şimdi 31.haftam bitiyo benimde bu şekilde..