NilayRuya Ay kızlar lütfen linç etmeyin ama cidden herşeyi henüz tam bilmiyorum 😁 uygulamaya göre göbek deliği hizasına çıktığını okudum ama benim bebişim şu an kasıgım da hareket ediyor bazen biraz üstlere de çıkıyor. Nasıl bir işleyiş var anlatıverin hele 😁
Nanelisekerr Benim de öyle. Ultrasonda baş yukarda ayaklar asagıdaydı o yüzden sürekli aşağıya vuruyor sıpa :)