Magnolina Kediannesi123 bende memnun kalmadım çok soğuk geldi Medical de ceren hanim gidiyorum ama doğum kısmı düşünüyor normal doğum istiyorum normal derse doktor deneyimli bir ebe arıyorum arzu hanim normal doğum da çok iyi diyorlar
Kediannesi123 Gamzekalkan Temmuz da mı görünüyor senin doğum da Haziran mı benim Temmuz sonu inşallah