BorasMom canım ben 31 ekimde iğne vurdum 14 Kasım da test yaptım ilk 5 dk içinde negatif çıktı testi banyoya bıraktım 2,5 saat sonra baktığımda silik çizgi vardı bence yarın test yapabilirsin yada bekleyebilirsen 2-3 gün daha bekle umarım bebeğin vardır 😍🙏🏻