Edactnr Kızlar selam. Kese en erken kaç haftalık gözükür 4+5teyim görme ihtimalim var mı ve kalp atışı en erken ne zaman duyulur
GkeCanKaran Edactnr 4+2 yken kese görünmüştü benim.kişiden kişiye değişiyormuş ama.ben yine merak ettiğim için erken gitmştim.istersen biraz daha bekle bekleyebilirsen ☺
GkeCanKaran Edactnr kalp atışı içinde 15 gün snra gel demişti.5+3 teyim şuan.7.haftaya dğru gidicm kalp atışı için.
Arya92 Bende 4+5te kese gorundu.ben degerim betahcg 5300du.kalp atisi icin 20gun sonra cagirdi. Yani 7.haftamda
Sumbul Bende de karından ultrason ile 5+ 1 de kese göründü, 12 mm, 6 hafta ile uyumlu yazdı. Haftaya kalp atışı için gel demişti ama ben 12 sine randevu alabildim😥 O yüzden bu cumartesi (6+3 oluyor cumartesi günü) de kalp atışı için özele randevu aldım.