Huris53 zaten sürekli kaka yapıyor bebekler. Altı sürekli değişiyor günde 7 8 kere yapıyorlar her kakadan sonra da sürebilirsin çişten sonra da sürebilirsin. Kızım daha 1 haftalıkken kırmızı kırmızı olmuştu daha bi kere sürdüm hemen geçti. Eczacı ablam söyledi banada biraz pahalı ama az bişey sürsen bile yetiyor hemen geçti bizim. İlla pişik olunca değil pişiği de önlüyor çok. Olsa da olmasa da çok memnunum ben