Benimde hem içeri de hem dışarıdaydı, dışarı da çok büyük şişlikler oluşuyordu, aynı anda birkaç meme birden patlayacak şekilde şişiyordu bazen, kadınlarda doğum zamanı daha çok oluyor deyip ameliyat tavsiye etti, lazer ile oldum yakarak yaptılar.. bir süre sonra yine çıktı, etrafımda 2.ye ameliyat olan da var, hemoroid tekrarlayan bir şey anladığım kadarıyla, ben onun için ameliyat olduğuma pişmanım. Bizde ırsi sanırım babamda da var gençliğinden beri, o hiç olmadı ameliyat ara ara şişip iniyor.. ben de şuan hamileyim bu sebeple normal doğum yapamayacak olmak çok üzüyor. hakkınızda hayırlısı olsun