beyzanur0419 Kızlar merhaba. 3 gündür hastane hastane geziyorum. 3 gün önce doktora gittik 6+4de yani. Kese oluşmuş ama haftasına göre küçük ve yolk sac kesesi yok denildi. Ve ondan bi kaç saat sonra hafif bir agrı ve kanama başladı. Hala devam ediyor. Akşam tekrar gittik ne kese de ne kesenin etrafında kanama yok dedi. Ama bu kanama hala devam ediyor. Kahverengi ve açık pembe şeklinde arada hafif pıhtılaşma şeklinde. Progestan 200mg kullanıyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı?
Buketkucuk beyzanur0419 pek bilgim yok ama belki geç döllenmedir canım yüreğini ferah tut üstüne görme de olabilir sağlıkla ve hayırlısıyla inşallah🙃
mhlady_2021 Benimde gebeliğim normalde 6 haftalıktı doktor geç döllenmiş 6 haftalık değil daha küçük görünüyor bir hafta geriden geliyor 5 haftalık dedi. Ultrasonda karnımdan baktırdım kese vardı ama yolk kesesi yani içinde çocuk yoktu. Doktor belki daha küçüktür vajinalden bakalım dedi. Vajinal ultrasonda göründü canım kalp atışınıda öyle duyduk. Kesenin kenarına yerleşmiş ondan dolayı karından ultrasonda görülmedi. O yüzden alttanda muayene ettir canım. Belki yerleşme kanamasıdır seninki
beyzanur0419 mhlady_2021 inşallah inşallah canım dua et bana da 🙏 peki senin de oldu mu bu tarz bir şikayetin
mhlady_2021 beyzanur0419 yerleşme kanaması kişiden kişiye değişiyor canım. Benim ablamda olmuştu bende olmadı. Kolay kolay çocuk düşmez zaten. Çok açık renkte sürekli kanaman olursa git canım doktora. Ama yolk kesesini görmen için alttan baktır bir an önce .alttan daha net çıkıyormuş ultrason
mhlady_2021 Benim son adetim 30 kasimdı . Normal şartlar aralık 10-15 te tutmuş olması lazım en geç . Aralık 19,20 de tutmuş 5,10 gün geç olmş .O yüzden de ultrasonda görünmedi .