Kızlar merhaba ilk gebeliğim olduğundan ne yapmam gerektiğini anlayamadım sizlere sormak istedim. Öğlen saat 2 - 3 den beri adet öncesi olan karın agrısı var hala da geçmedi o saatten beri uzandım dinlendim vs. İlk defa böyle bişey oldu geçmeyince sormak istedim en son çare hani artma yok olsa doktora gideceğim direk ama aynı karın agrısı devam ediyo