iyi aksamlar bisey sormak istiyorum basina gelen yada bilen birisi vardir diye düşünüyorum bugun kontrolum vardi doktor bebegin boynuna kordonun 2 defa dolandigini söyledi ama normal doğuma bi engeli olmayacagini söyledi açıkçası korktum duyduğumda sizce bu mumkun müdür???