Bursii Emzirme döneminde göğüsler inanılmaz acıyormuş. Krem sür emzirirken kremi tekrar tekrar temizle baya meşakkatli bir iş. Ayrıca kremi temizlerken çekilen acı da cabası. Krem, kimyasal taraftarı değilim açıkçası. Gümüş kapak aldım. Doğumuma 41 gün var şimdiden 2 saat aralıklarla takıyorum. Krem, losyon, yağ kullanmama gerek kalmıyor. 🤰👼🌼