Asenadgdvrn80 ilk doğumum da hızlı ve kolay olmuştu ( ben zor diye düşünüyordum bilinçlendikçe ebelerin ne demek istediğini anladım ) ay sancıları ağrılar yaşıyordum zaten ama doğum sancısı dediğimiz sancı 3 saat sürmüştü 2.doğumumda normal son ay kasılması sanıyordum meğer doğuruyormuşum nişanım geldi kontrole gittim 20 dk sonra doğurdum 7.5 cm açıklığım varmış 😁 tabiki istisnalar vardır ama benim ve çevremdekilerin 2.doğumları çok daha kolay oldu ☺️🙏🏻Şimdi 3.yü bekliyoruz 7 yıl sonra bakalım nasıl geçecek 😁