Kilo olarak mı gerideymiş,kaç kilo olmalıymış söyledi mi doktorun? Ben 22de gittim 470 gramdı bebeğim. Benimkininde baş çevresi ve uyluk kemiği çapı biraz kısa çıktı diğer herseyi gayet iyi dedi doktor. Bende kendimi kötü hisssetmiştim. Seni anlıyorum korkma sadece kilo olarak gerideyse toparlar Allah’ın izniyle 🤲🏻 Bakalım 24te kendi doktorum bakıcak inşallah benimkininde önemli birşeyi yoktur🤲🏻