Meryemcakmak01 Merhabaaa ben 22 haftalık gebeyim, Bal ve fındığı karıştırıp yemesini çok seviyorum ama bi tanıdığım balın zararlı olabileceğini söyledi çok şaşkınım doğruluk payı nedir acaba 🥺🍯
MerveKaya38 Meryemcakmak01 bana da demişler di çok fazla yemiyorum ama çok faydalı bebeğe faydası vardır mutlaka .
Azrabetulunannesi Meryemcakmak01 yok canım tam aksine bebişe sağlıklı kilo aldırır fakat hakiki bal olsun
Happylif3 Meryemcakmak01 Bilip bilmeden konuşuyorlar canım. Bal zararlı diyen gerçekten aklını yitirmiştir. Bol bol ye. Yarasın bebişine
MerveKaya38 Meryemcakmak01 markette ki balı güven olmZki canım icind katkı maddesi koyuyolar bildiniz bir yerde açık varsa petek balı daha iyi .
Busbushatun Happylif3 yedıgınız bal dogal bal ıse evet seker hastaları yer ama marketten alınan suzme ballar nekdr dogru bılemıyorum bıze doktor bılmedıgınız balı yemeyın demıstı
minnie123 Meryemcakmak01 çok abartmadan tüketebilirsiniz günde bir çay kaşığı yiyorum bazen kahvaltıda yetiyor (balı pek sevmem aklıma geldikçe yiyorum)
Elifyali Meryemcakmak01 sekerden dolayi zararli demislerdr agzi olan konusuyor faaln die yorum yapmayın bal tabiki faydali ama hamilelkte herseyin fazlasi zarar seker de zararli…
Happylif3 Arkadaşlar şekerin yoksa diye yqzmayın. Ben şeker hastasıyım. Doğal balın şeker hastalarına bir zararı yok. Markette satılanları kastetmiyorum. Doğal bal diyorum. Gebelerde rahatlıkla tüketebilir ama tekrar diyorum doğal olan balı tüketir