Dilek_yksl Bugün ikili test için gittim ense kalınlığı fazla çıktı kan verdim 10 gün sonra çıkar dediler ama kalınlığım fazla olması resmen beni yıktı bu durumu yaşayan var mı ? Kalın çıkıp sorun olmayan ?
Happylif3 Dilek_yksl Canım neden yıkıldım diyosun. Rabbim den gelen başımız üzerine değil mi ? %99 down denildiği halde yenilmeyip çocuğunu dünyaya getiren ve sapasağlam olduğunu gören nice örnekler var. Sınavları geçmek çok önemli
Kardelen_nm Dilek_yksl benim ablama da ense kalınlığı var dediler bebeği doğdu ama hiçbir sorunu yoktu devlete mi gittiniz test için
hanibazen Denk gelmiştim kalın çıktığı halde sorun olmayanlara. Hatta iki farklı doktor aynı gün farklı değerler ölçmüştü öyle hatırlıyorum
yasemin257 Dilek_yksl Siz uzman bi perinatologa gidin zamani gecmeden. Bosu bosuna bide sizden test felan isterler. Yanlis ölcum olmus olabilir. Eğer gene ayniysa onerilen testleri yapin benim bașıma geldi ilk gebeligimde. Benimde 3.9 olculmustu.
arzumrt Dilek_yksl benimde 3.1 çıkmıştı 1 hafta sonra perinatoloğa gittim oda 1.2 ölçtü ve bugün tekrar doktoruma gittiğimde 1.3 ölçtü demek istediğim bazen yanlış ölçülebiliyor sıkma canını ben nolur nolmaz diye fetal dna yaptırdım sonucu bekliyorum sanada öneririm canım
Kardelen_nm Dilek_yksl anladım ama yanılma ihtimali var çünki ablama da özel de demişlerdi doğdunda bir sorunu yoktu allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasıp etsin inşallah
black8 Dilek_yksl Ben beceriksiz bir radyolog yüzünde aynı gün içerisinde 2 kadın doğumcuya daha gitmek zorunda kaldım. Radyolog 3,2 ölçtü, kadın doğumcunun biri 2,7 bir diğeri 2,6 ölçtü.Bence siz de başka doktorlara da mutlaka ölçtürün.
Minikjelibonum yasemin257 amniyosentez de çıkmamışmıydı sizin doğum sonrası kaybetmiisiniz çok üzüldüm bnde bundan korkuyorum
badehandeyldz Dilek_yksl 3 mm dediler banada sonra başka hastanede 2 doktor daha baktı 2 mm dedi gayet normal çıktı bence başka doktorada bi git canım
arzumrt Dilek_yksl geçen hafta cuma günü kan verdim daha sonuç çıkmadı muhtemelen haftaya çıkar 10-15 iş gününde çıkıyormuş
yasemin257 Dilek_yksl Benim ayni cikmisti. Hatta artis olmustu. Yani ense kalin olabilir bunu dogum sonrasi idrarlada atabilir. Ensede olusan duruma kistik higroma adi veriliyor. Eger artis oluyorsa bunu takip etmek gerekir bu anomali belirtisidir. Ama dusus varsa sorun yok demisti. Benimki artmisti. Sonra baya testler felan yapmistik. Ben direk amniyosentez olmstum. Onuda ztn uzman perinatologlar yapiyor. Sonra sonuclar felan geldi. Bunu yapmalarindaki en buyuk sebep anne karninda mudahale edilebilecek durumsa tedaviye baslaniyor, degil ise dogum sonrasi tedavi sekli belirlenmis oluyor. Oda zaman kaybetmemek acidan. Bunlar olasi durumlar. Siz yinede gidin.
Nehirimmm06 yasemin257 benim bebeğimde olmustu gerilediği halde hidrops oldu ve kalbi durdu kaybettim 17. Hafta da
yasemin257 Nehirimmm06 benimde dogduktan 17 gün sonra kaybettim. Rabbim kimseye evlat acisi yasatmasin. Rabbim hepimizin evlatlarini korusun.