23 haftalik olduk 2 aydir duzenli tam buldum doktorumu derken malesef yine husran, doktorumla bir türlü diyaloğa giremiyorum 3 hafta düşük tansiyon skntısi yasiyorum doktprumu arıyorum telefonumu acmiyor tamam isin vardir anlarım illaki dönmeye zamanin olacak sonrasinda dön mesajla haberlesiyoruz ya ben yazarak anlamiyorum derdimi anlatmam laxim illa para öde gel derdini anlat demeye getiriyor sonucta benim sonlara dogru illaki sıkıntılarım olacak mesajlami anlasacax hep benmi abartiyorum ya Allah askina doktorum benimle ilgilenmesi gerekmiyormu ve ucuz bir hastaneye gitmiyorum dogumu 4000 bin muayene 115 varmi böyle sorun yasayan