Ebru_suat bende o hastaneye gidiyorum orda takipliyim ve memnunum doğumumda orda olcak inşallah, benim birkaç arkadaşım doğum yaptı 3 ay evvel onlarda çok memnun kaldıklarını söylediler 3 tane hemşiren oluyomuş emzirmesi ayrı bebek olanı ayrı falan özelde bile böyle ilgilenmiyorlar diye çok met etti ilgi alakalarını çok beğendiği söylemişti bakalım inşallah öyle olur🌸