Sonunda Allah’ın izniyle bende doğurdum canlar. Dünya güzeli kızıma kavuştum. Rabbim isteyen herkese bu şaheser duyguyu nasip eylesin.
Dün gece saat 1 de gelen sancı ile uyandım. Değişik bi sancı olduğunu farkedip anlamıştım sonunda doğum yapacak zamana geldiğimi. Normal de geç gelen kızım için bugün sezaryen demişti doktorum. Ama istersen 2 cm açıklığım olduğu için tabi suni veririm demişti. Lakin kilolu olduğu için sezaryendı bana tavsiyesi. Çok üzülmüştüm hep normale konsantre idim çünkü. Allahım ben herşeyi elimden gelen herşeyi yaptım. Şimdi bana sunduğunun tevekkül olduğunu anlıyor sana sığınıyorum dedim. Rabbim sesimi duydu ve Çarşamba günü sancım başladı 😁 ne annemi uyandırdım ne de eşimi. Yürüdüm evin içinde duş aldım. Gece 4 de nişanım geldi. Çantaları kapıya yakın koydum. Sabah 9 da hadi kalkın doğuma gidiyoruz dedim :) hepsi şok. Ama ben nasıl gururluyum sanki Amerika’yı keşfetmişim. Neyse hastaneye gittik. 2 cm olan açıklığım 5 cm’di. Bebeğim 4.100 gr çıktı. Ama ben istiyor ve başaracağımı söyledim. Hemen doğum katına indik. Ebem doktoru aradı bu kız bence yapar dedi doktoruma sancısı da var dedi ama yeterli değildi. Hemen yatağa yatıp nst ye bağladılar aç gittim için her ihtimale karşı bebeğimi doyurmak adına serum verdiler lavman yapıldı acı hissetmedim orda. Suni verdiler azar azar. 15 dk bi gelip baktılar açılmam müthiş ilerliyordu. 6-7 cm oldu bi 15 dk sonra 7.8 bi 15 dk sonra 9-10 herkes gülüyordu hemen burdan çıkmak mı istiyorsun diye espiri yapıldı falan filan. En son gelişinde kafasını hissetti doktor hemen WC ye git ve buraya yatalım dedi. İşte o an. Allahım sana sığınıyorum. Sen o an bunu yaşayan herkese güç kuvvet ver. Ikınmakta zorlandım kızlar. Ama çok şanslıydım ki bebek gelmek için sabırsızlanıyor bana yardımcı oluyordu. Bi kaç ebenin el hareketiyle minnakımı aldım kucağıma. Bebek çıktı dediğim şey ne olsa iyi ? saat kaç. Bak bakalım karşına kaçmış dediler tam 12:00 dı. 10.10 geçe doğum odasına alınmıştım oysaki. 🤗 bebeğim 39+5 de saat 12:00 da nst ye inat 3.600 gr dünyaya geldi 💖 valla kızlar tavsiyelerim ne mi olur derseniz eğer dua edin sürekli. Doğum sırasında asla ama asla bağırmayın ıkının sancı geçin de nefes kontrolü yapın. Ama ne olur kızlar ıkının olur mu. Herşeyim o kadar güzeldi. Hamileliğim basından sonuna kadar fevkalede geçti. Ikınmayı çıkarsak eğer rabbim sizlere de bana bahşettiğini yaşattırsın. Çok hikaye okudum burda hiç farketmez hepsini okuyun tecrübe edinmek okunarakta olsa inanın bana tecrübe edinmek insanı daha bi güçlü hissettiriyor. Kötü geçen doğumlardan bile tecrübe edindim ben burada. Bi de sancınızı evinizde almaya çalışın. Direkt hastane yolunu düşünmeyin. Suni sancıya da şöyle bakıyorum ben. Destekleyici bana göre. Kısa sürede kızıma kavuşmama yardımcı oldu. Zaten düzensiz olan sancıyı doğum sancısını çeviriyor. Yani olmamız gereken sancıyı getiriyor bizleri. Unutmuş olduğum şeyler varsa K bakmayın. Sorunuz varsa yardımcı olurum şimdi minnakımı emzireyim.
ha bu arada biz happy kids ‘e geçiyoruz hadi siz de sağlıcakla gelin inş.