Anneolmak38 Kızlar merhaba öncelikle. Elimde gebelik testim olmadığı için ovülasyon testi yaptım adetim yarın bu şekilde çıktı böyle olup hamile olduğunu anlayan varmı? [url=https://hizliresim.com/L7TLRK][img]https://i.hizliresim.com/L7TLRK.jpg[/img][/url]
Anneolmak38 Efdallll Gebelik testi değil bu ama ovülasyon testi. Gebelik testim olmadığı için ovülasyon testi yaptım