Pnrtrz Kızlar 40+1 deyım bugun sabah kanlı bi akıntı oldu ama sabahtan beri ara ara gelmeye devam edıyor ped koydum biraz kanlı gıbı pembemsi bi akıntı şeklinde ama böyle surekli gelmesi normalmi acaba?
BAS123 Pnrtrz parça parça gelebiliyormuş canım bebişin hareketlerini takip et iyiyse sancı veya su beklemen gerekiyor öyle demişti doktorum