Ben de bugün burun kurulugu ve baş ağrısı ile aile hekimime gittim. Okyanus suyu kullanabilirsin dedi. Odada sürekli soğuk buhar makinesi kullanıyorum iyi geliyor. 12.haftadayım 3 haftadır ciddi kuruluk var ve burnum sürekli kanıyor, iç kısmı yara olmuş zaten. Aile hekiminize bir danışın isterseniz önereceği bir şey mutlaka vardir. Bugün okyanus suyunu kullandım iki kere, şükürler olsun işe yaradı. Umarım bu geceyi de rahat geçiririm.