11+5 haftadayım. En başından beri kaşıklarımda ağrı var. Geceleri uyuyamıyorum. Ufacık tuvaletim olsa şiddetleniyor ağrılarım saat başı tuvalete koşturuyorum. İkinci gebeliğim ve ilk gebeliğimde hiç böyle bir şey yoktu. Doktor normal dedi ama geçmek bilmiyor neden olabilir başına gelmiş olan var mıdır ? Nasıl çare bulacağım.