bltern1 Devlet hastanesinde isteğe bağlı sezaryen olmuyor sanırım ben normal doğum istiyorum ama çok korkuyorum fikrimi değiştirebilirim son zamanlar gelince acaba ne yapsam sezaryen yaparlar 😁
Oykuaygun bltern1 sana bağlı değil maalesef. Son ana kadar zorluyorlar. Bebiş gelmezse öyle sezeryan yapıyorlar
Beyzan bltern1 eğer bir risk yoksa de sen istediğin kadar fikrini değiştir onlar fikrini değiştirmez. Ama sen kötüyü düşünme fikrini değiştirme ihtimalini boşver normal doğuma hazirlan ona odaklan her şey güzel olacak de öyle de olur Allah in izniyle
bltern1 Beyzan ya burda normal doğum yapan arkadaşlarım öyle kötü anlatıyor ki benim korkum o yüzden oluyor yoksa bende normal istiyorum
Dorukunannesifatma Genelde saatlerce sancı cekıyorlar suni galan derken açılma olmuyor ole bekletıyorlar, artık dayanamıyor ınsanlar çıkış kağıdı ımzalayıp özele koşuyorlar sezeryan için 😬😀