Boncukgiller003 valla bence belli olmaz ben 12+3 de ayrıntılı ultrasona girdim kız kedi kesin mi dedim bende yanılma olmaz dedi. 12+6 da normal ultrasonda normal bir kadıb doğumcu kesinlikle erkek dedi. Resmen pipi belli var dedi. Şimdi ven hangisine inanayım. Detaylı yanılır mı? Detaylıya girmesem kadının hiç kuşkusu yok erkek. Ama öbürüde peritanolog…. Ne diyim 😁