Ben rahim filmi cektirdm ve klomen kullandm. Adetimin 10.günü de yumurtlama gördm sol tarafta bir yumrta çatlamış dedi sagda da iki tane 18mm yumurtalrn var dedi doktor Adetimin 14. Günü de çatlatma iğnesi yaptm üç gün sonra gittim sağdakiler de çatlamış dedi 23. Günümdeym 9 gün var adetime dua edin lütfen inşallah tutar.🤲🏻 2 yıllık evliyim hiç sorun çıkmadı. Bu durumu yaşayan var mı? Bu şekilde gebelik geciren var mı?