SeldaSngl 1 haftalık olduk bugün, göğüs uçlarım o kadar kötü oldu ki emzirmek işkence gibi. 😢😢 resmen yarıldı lansinoh krem kullanıyorum fayda etmiyor can çekişiyorum emzirirken yalvarırım çözümü tavsiyesi olan varsa yazsın.
Gull_94 SeldaSngl zeytınyagı ısıtıp suruyodm emzırdıkten sonra bende yaklask bı ay kadr oyle ıdare ettm ılk ıkı hafta daha kotuydu ama pekte cozumu yok gogus kapaklarınoluyo slıkon ıse yararmı bılmem ama belkı acısını dındırır umarm gecer
ssnnmmm SeldaSngl çevremdeki herkes daha doğumdan önce soğan suyuna başla diyor yani soğanı rendeleyip suyunu sürüp 1saat bekletiyormuşsun doğumdan sonrada işe yarayabilir belki
20112021 SeldaSngl Ayva çekirdeğini suya koyun jel kıvamına geliyor onu sürün inşallah faydasını görürsünüz
SeldaSngl ssnnmmm valla ben Doğumdan önce bir şey yapmadım ama size tavsiyem kesinlikle yapın, belki de faydası olur. Çünkü o kadar kötü ki hıçkıra hıçkıra ağlıyorum emzirirken 😢😢
Sevgiinur SeldaSngl ay canım benim ya , bende 2 haftadır göğüs ucu kremini kullanıyorum keşke baştan kullansaydın
Hafsa3734 SeldaSngl hakiki zeytinyağı sür ama kapatma açık kalsın ben çok faydasını gördüm geçmiş olsun
cimrym Garmastan Pomat iyi gelmişti bana da lansinoh hiç etki etmedi. Emzirmeden önce temizlemek gerekiyor yalnız
Ytugcek SeldaSngl gümüş kapakları şiddetle tavsiye ederim, hemen hassasiyeti geçiriyor, emzirdikten sonra kapatıp kıyafet/çamaşır ınızı giyin sabaha bile etkisi fark ediliyor. Benimki silveretteydi, başka markalarda var ama