minnakmina Oznurd3mr bende sezeryan olacam ama çok korkuyorum sezeryandan ilk dogumum normaldi güzel geçmişti sezeryan sonrası çok acı oluyormu spinal mi oldunuz genel mi
Gngr_33 Oznurd3mr hayrılı olsun canım Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏 kaçıncı haftada oldu ve neden sezeryan
Aycan_akay54 Oznurd3mr bende Pazartesi günü sabah spinal sezeryana giricem çok aşırı korkuyorum tedirginim ameliyat kelimesi duyunca kalp krizi geçirecek gibi oluyorum ne yapmam lazım bu heyecanı üstümden atmak İçin
Bebislerimiz Oznurd3mr benimde suyum az ama cok stres yaptim beklemek istemiyorum normali doktoruma soylicen alsin sezeryana hep normal istedim ama tepki görmem dimi
Oznurd3mr minnakmina minnakmina minnakmina minnakmina spinal oldum ameliyat esnası çok rahattı sonrasında gece biraz zorlandım ama şuan her işimi kendim yapıyorum 🙏🏼
ecembugra53 minnakmina bende Doğum yapalı canm 2 buçuk ay oldu spinal oldum hiç korkma hiç acımıyor ameliyat
Oznurd3mr Aycan_akay54 hiç korkulacak bir şey yok ben ki elime iğne batsa ağlayan insandım ameliyatta falan hiç bir şey istemedim sonrasında biraz ağrı oldu ama bugün ayaklandım çok iyiyim hiç korkmayın 🙏🏼🙏🏼
ozanmincim Aycan_akay54 bebeğini kucağına alacaksın bunu düşün ameliyatı boşver üstelik bişey hissetmiyorsun ki sonrasında az ağrın oluyor ağrı kesici yapıyorlar
Aycan_akay54 Oznurd3mr ne güzel 🥰 sen atlattın şükür darısı başıma 🌸 bakalım inşallah korkumu yenerim ❤️
istanbul3434 Oznurd3mr Allah bagislasin gozunuz aydin🧿🙏 karniniza bastirdilar mi kanama kontrolu icin? Cok aciyor mu?
Mesutnur15 istanbul3434 bastırıyorlar icindeki kani cikarmak zorundalar çünkü sadece 3 kere yapiliyor