Bugun detaylı ultrasona gıttım bı sorun gormedı doktr cok sukur ama kendındoktrmda demstı bu doktrda dedı bıraz ırı bı bebek dıye
kılosu 550 gr olmus 21+1 ım
bu sekılde mı gıder hep yoksa haftasından fazlamı ılerde ?
ılerde haftasyla uyumu yakalayan bebekler oluymus daha erken belkı ama canımı sıktı eger boyle ondem gıderse hep sezeryan mı yaparlar doye dusunuyorum bırazda korktum yersız sankı daha cok var doguma ama bu sekılde olanlar varmı🙄