Seyda1126 33.haftalıyız ve suyumuz fazla çıktı kızlar yaşayan var mı ne gibi sorunları problemleri oluyor ? Ne yapmak gerekıyor 😔 yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 😘
-Ozlemcelik388 Seyda1126 benimde 20 haftada suyum fazla çıktı şekerden suphelendiler çıkması diyet uyguladim hamur işi makarna pilav tavuk tatlı kızartma vb şeyler yasaklandı şuan 31+1 haftaligim su seviyem normale döndü ☺️
RANA60 Seyda1126 benimde fazla suyum hatta siniri üstünde dedi doktorum şekerim falanda iyi cikdi bi olumsuz bisey soylemedi bende merak ediyom başka bunu yaşayan varmi
Cns_33 Seyda1126 yedigin seylerden oluyor sanırım diyet yapmalisin diyetisyene git oneride bulunur canm geçmiş olsun
Seyda1126 -Ozlemcelik388 bana hiç bişey de demediler şimdiye kadar herşey yolundaydı şimdi sadece takibe alalım dediler 15 de bir kontrollerim var içime dert oldu ben de mi diyet uygulamalıyım acaba bidahakıne sorarım olmazsa teşekkür ederim😊😘
Seyda1126 ecembugra53 tatlıdan uzak duramıyorum 🙈 ama kızımın sağlığı için durucam mecburen teşekkürler 😘
Seyda1126 RANA60 aynen canım benim de diğer herşey şeker, detaylı ultrason ,gelişimi ,kilosu herşey yolunda dedi doktor ama su sınır da bişey de demiyorlar anlamadım bende inşallah yardımcı olan birileri çıkar Allah yardımcımız olsun
masalkusum Seyda1126 benımde suyum sınırın bır tık ustundeydı dıger arkadasların dedıgı gıbı seker hamur ısını yasakladı doktorum sonra normale ındık yedıgın meyvenın yanında bıle sut yada yogurt ye mutlaka meyvenın sekerının dırek kana gecmesını engellıyor meyve sularıda ıcme onun yerıne meyvenın kendısını ye malesef tatlıdan uzak dur aslında doktorunda demesıne gerek yok saglıklı beslenme oluyor bu yoksa doktorlar tek tek onu yeme bunu yeme dıye saymıyorlar bence bır dene gıdene kadar doktora ha bırde beyaz ekmek yeme tam bugday ekmegı ye bol bol su ıc bebişin için annesi ☺️
Seyda1126 ecembugra53 bebeğimiz için dururuz tabıkı canım onlar sağlıklı olsunlar da 🤗 gece yene gibi huyum yok Allahtan 😊
Seyda1126 -Ozlemcelik388 doktorunuz mu dedi kendınız mı dıyet yaptınız bana doktorum hiç bişey demedi belki 15 gün sonra normale döner 😔
Easliii 39-2 deyim suyum fazla bebek kanala giremiyor bu yüzden şeker bende de yok hala ultrason resmi alabiliyor doktor
Easliii Seyda1126 çarşambaya kadar gelmez ise ve acılmam yumuşama var ise serum veririm yoksa sezeryana alırız dedi
Seyda1126 masalkusum çok teşekkür ederim sağolun bol bol su felan içiyorum tabiki de ama dediğiniz gibi biraz daha dikkat etmeliyim sanırım