090714 En son 7+1 girmiştim kalp atışını duymuştuk hersey yolundaydı suan 11+5 deyim yarın kontrolüm var cok heyecanlıyım acaba iyimi bir sorun varmı diye sizler ne durumdasınız?
ikiiPrensensAnnesi 090714 bnde cok heyecanlığım bugun net cinsiyeti öğrendik erkek olduğunu ve cok sağlıklı ddi coook şükür 🥰🌸🌸🌸🌸
Duygus97 090714 en son 13 +1 de gittim sadece cinsiyet baktı kalp atışı dinletmedi çok üzüldüm. Yarın başka doktora randevum var bugünden içim içime sığmıyor 15+2 yim😍
Duygus97 090714 yok başka doktora da görünmek istiyorum hem cinsiyet tahmininde bulunsun diye hem de öyle kontrol için 😀 evet günler geçmiyor insan çok merak ediyor