Senaa28- benim de ilk 3 ay 2 ydi tsh dün kan verdim tsh 3 cıktı T3 2.79 T4 1.12 cıktı doktorum bu ilaçlık bir deger değil dedi bir de bebeğim erkek ilk 3 aydan sonra bebeğin de salgıladığı tsh den dolayı böyle çıkabilirmiş 2 hafta sonra tekrardan kan vercem ne durumda diye gercekten ilaçlık bir durum değil mi