Denzlsn gayet normal ben de aynı şeyleri yaşıyorum doktoruma danıştım rahim büyüdüğü yukarı çıktığı için batmalar, sancılar, kasılmalar olabilir ama belirli sıklıklarda oluyorsa mesela 10 dk da bir geliyorsa sancılar muhakkak hastaneye gel demişti. Onun dışında düzensizse arada bir oluyorsa korkma