Symatlsk ben varım 😔 ilk gebeliğimde bırakmıştım Doğumdan sonra olumsuzluklardan geri başlamıştım şu anki gebeliğimde bırakamıyorum 😔😔 stres altına giriyorum eskiden bırakamayanlara o kadar çok kızardım ki nasıl bırakmaz o hamile falan diye yaşamasan anlamazmış insan meğer ..